Rebranding
Rebranding-strategie
Ook al heb je een geslaagde branding met een duidelijk verhaal, op een zeker moment moet je een rebranding overwegen. Het kan dan gaan over een nieuwe naam, een nieuw logo of een nieuwe huisstijl. Maar dat is niet alles.
We luisteren naar jou en we zorgen voor een nieuw, helder verhaal dat de waarden van jouw merk via beeld, boodschappen en campagnes tot bij de klant of prospect brengt. Vaak is een naamsverandering helemaal niet nodig (het gaat dan om logo & huisstijl en/of branding). In sommige gevallen wel. We zoeken samen met jou naar het juiste evenwicht. Zodat je merk up-to-date is en je verkoop stijgt.


Een nieuw hoofdstuk
voor je merk
Met onze aanpak, schrijven we een nieuw hoofdstuk voor je merk. Een stevige boost met een nieuwe, verfrissende stijl, die mooi aansluit op het verleden. Bekijk hieronder enkele van onze logo rebranding realisaties.
Voor

Na

Voor

Na

Voor

Na

Voor

Na

Voor

Na

Voor

Na

Voor

Na

Voor

Na

Rebranding en meer
Rebranding staat voor een aanpak die vertrekt vanuit de essentie van je merk. We begrijpen welke waarden je aan de klant of consument wilt communiceren. Samen kiezen we de tools en services die hierbij perfect passen: advies, webdesign, online marketing en meer …
Hebben we je aandacht?
Laten we samenzitten voor jouw rebranding! Bel ons of vul het contactformulier in en wij zorgen voor de rest.